Previous Next

Гостьова лекція з академіком Національної академії наук Вищої освіти України, академіком міжнародної кадрової академії, відмінником освіти України, радником юстиції, професором Ігорем Озерським

08 грудня на підставі угоди про співпрацю з Чорноморським національним університетом імені Петра Могили у межах навчальної дисципліни «Юридична конфліктологія та теорія переговорів» відбулась гостьова лекція академіка Національної академії наук Вищої освіти України, академіка міжнародної кадрової академії, відмінника освіти України, видатного юриста України, радника юстиції, професора Ігоря Озерського.

Метою розкриття теми було визначено: підвищити методологічну та методичну підготовку майбутніх фахівців до дій у конфліктних ситуаціях, навчити мислити творчо, застосовувати набуті знання при аналізі правових явищ, конкретних ситуацій сучасного життя, зосереджуючи увагу на таких цінностях, як повага до прав людини, формування демократичних поглядів, сучасної правосвідомості громадян нашої держави.

Спікером було розглянуто причини виникнення конфліктних ситуацій, серед яких особисті: помста, амбіції, користь, ревнощі, розходження у цінностях, засобах досягнення цілей, а також професійні: незадовільний стиль керування, недосконалий добір кадрів, нездатність приймати адекватні рішення, недоліки у роботі підрозділів, суперечки між відомствами, порушення етики спілкування тощо.

Розглядаючи тему «Технології ефективного спілкування та раціональної поведінки юриста в конфлікті» лектор повідомив, що у ході професійної діяльності юристам, незалежно від їх спеціалізації, постійно доводиться спілкуватися з різними людьми, підтримувати з ними на належному рівні психологічний контакт, надаючи в необхідних випадках керуючий вплив на розвиток комунікативних процесів. Комунікативні технології спрямовані на створення умов, за яких змогли б нормалізуватися взаємини між людьми і групами, і в ході яких можна було б дійти згоди.

Пан Ігор наголосив на тому, що до юридичної діяльності мають бути залучені професійні психологи, які змогли б нормалізувати взаємовідносини між співробітниками.

Студентів було ознайомлено зі специфікою медіації, яка полягає в тому, що для організації переговорного процесу залучається професійний фахівець- медіатор, який може виступати в ролі як фахівця з конфліктів, так і посередника, що сприяє вирішенню конфліктних ситуацій неюридичними способами.

Серед запропонованих заходів профілактики конфліктних ситуацій, на думку професора, можуть бути: кадрова перестановка, дисциплінарні міри покарання або стимулювання, різні виховні заходи, що пропагують толерантність.

Гостьові лекції – чудовий інструмент для засвоєння знань. Адже їх читають фахівці-практики з великим досвідом роботи.

Меню

Мій розклад