Новини

Участь у роботі VІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід»

Однією з сучасних вимог до здобувачів вищої освіти є їх активна участь у науковій діяльності, яка включає написання кваліфікаційних робіт, публікацію наукових праць, участь у конкурсах студентських наукових робіт тощо.

Наразі, як ніколи раніше, актуальним є питання забезпечення високої якості студентських науково-дослідницьких робіт.

17-18 травня 2024 року науково-педагогічний склад кафедри та здобувачі освіти спеціальностей 081 Право та 281 Публічне управління та адміністрування мали можливість взяти участь у роботі VІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід».

Ініціаторами заходу виступили: науково-дослідна лабораторія «Академічна культура дослідника», лабораторія інфомедійної грамотності Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка.

Географія конференції: Сумська, Київська, Черкаська, Волинська, Запорізька області України, Луцьк, Донецьк, Умань, Київ, Чернігів, Дніпро, Прилуки, Переяслав, Кам’янець-Подільський, Чернівці, Івано-Франківськ, а також такі країни, як Польща, Канада, США, Австрія, Німеччина, Бельгія.

Робота конференції здійснювалася у змішаному форматі в межах інтерактивних дискусійних платформ (тематичних панелей): цінності академічної культури в контексті національної безпеки; утвердження академічної культури в закладах вищої освіти України; академічна культура учасників освітнього процесу в закладах освіти; академічна культура у вимірах міждисциплінарних студій;  академічна культура в об’єктиві філологічного дискурсу; цифрові технології в освітньому процесі й академічна культура дослідника.

Ураховуючи ідеї та пропозиції, висловлені у доповідях, виступах та загальній дискусії, учасниками конференції сформульовано низку рекомендацій, з-поміж яких – нові виміри проблеми академічної доброчесності під кутом освітніх програм; міжрегіональна і міжнародна співпраця; розвиток міжнародної мобільності учасників освітнього процесу.

Меню

Мій розклад